Smo eksperti na področju podatkov o potrošnikih

Z nami marketinške odločitve temeljijo na podatkih

Podatki<br />o potrošnikih Podatki
o potrošnikih Anketiranje in zbiranje podatkov s sodobnimi pristopi
Analitika in<br />napovedovanje Analitika in
napovedovanje Spremenite svoje podatke v konkurenčno prednost.
Rešitve <br />po meri Rešitve
po meri Razumevanje vaših potrošnikov in trga.
Strateško<br />svetovanje Strateško
svetovanje Najdite optimalno pot in znižajte tveganje odločanja.

Ponosni smo na uspeh naših naročnikov

Mercator in Ad.Diagnosticon

Testiranje kampanje nam je bilo v pomoč, saj smo od udeležencev dobili precej predlogov, ki so nam pomagali oblikovati končno idejo, prav tako pa smo pri fokusnih skupinah dobili pozitiven feedback od udeležencev.  Prava smer pri pristopu oblikovanja kampanje je bila potem tudi potrjena s pozitivnimi rezultati pri merjenju efektov kampanje z Ad.Diagnocticonom.

Mojca Avšič, izvršna direktorica strateškega marketinga, Mercator

Zavarovalnica Triglav in Ad.Developer

Namen komunikacijske kampanje je bil vpliv na percepcijo splošne javnosti o zavarovalniških prevarah. Ad.Developer nas je usmeril k pravim ciljem in rezultat je bil zelo uspešna komunikacijska kampanja. Kampanja  ‘Zavarovalniške goljufije’ Zavarovalnice Triglav je bila nagrajena za najboljšo interno komunikacijsko strategijo leta 2014.

Tjaša Kolenc Filipčič, Vodja trženjskega komuniciranja, Zavarovalnica Triglav

ALTA Skladi in vpogled v potrošnika

Raziskava bi bila sicer smatrana kot strošek, vendar jo razumemo kot zelo dobro naložbo. Razjasnila je naša predvidevanja in nam omogočila, da smo videli, zakaj ne dosegamo pričakovanih prodajnih rezultatov. Takoj smo implementirali izboljšave in pozitivni rezultati so že tu.

Tomaž Dvorak, CEO, Alta Skladi

Zavarovalnica Triglav in Neuro.Optimiser

Za izvedbo integrirane korporativne kampanje, ki smo jo pripravili za komunikacijo na vseh regijskih trgih, smo z novo metodo EEG preverili pozornost in čustven odziv na celotno zasnovo televizijskega spota. Na podlagi izvedenega testiranja smo dosegli večjo dovršenost in predvsem empatijo s TV spotom, ki je ključna pri korporativnem komuniciranju.

Tjaša Kolenc Filipčič, Vodja trženjskega komuniciranja, Zavarovalnica Triglav

Partnerji

Vsi podatki v okviru raziskave #Novanormalnost na enem mestu

Več o odzivanju in spremembah vedenja potrošnikov v trenutni situaciji najdete na spletni strani #Novanormalnost